• banner 2

INIZIU L'AFFARI DI FOTO CABINA

Dapoi u 2016, i cabine fotografiche sò diventate un articulu indispensabile per feste, matrimonii, celebrazioni è più.A forma di macchina fotografica presenta ancu più diversità cù a crescita di a dumanda.Qu'il s'agisse d'une cabine de photo à specchio classica o di una cabina video rotante a 360 gradi, oggi popolare, può rendere una festa più vivace e eccitante.

Basatu nantu à e cundizioni di u mercatu, i prezzi di affittu di diversi tipi di cabine di foto sò diffirenti.In generale, u prezzu di l'affittu di una cabina di foto hè di 200 à 300 dollari americani per l'ora, vale à dì, dopu à 4 à 5 avvenimenti, pudete rimbursà u costu è uttene ingressu puru in l'avvenimenti successivi.

INIZIU L'AFFARI DI FOTO CABINA

È ciò chì TOPS pò offre:
● Photo Booth specchiu di legnu
● Round Magic Mirror Booth
● Flash Mirror Photo Booth
● Open Air 15.6" Booth
● Tripod iPad Booth Stand
● Publicità iPad Stand Stand
● Bluetooth Automatic 360 Video Booth
● Manual Drive 360 ​​Video Booth

Cumu e cabine di foto ponu cambià diverse imprese

I cabine di foto sò divertenti, ma sò adattati per certi lochi è occasioni.I cabine di foto sò spessu assuciati cù matrimonii, cuncerti è a stazione rara in un supermercatu o parcu di divertimentu.
Ancu s'ellu pudete aspittà di truvà una cabina di foto in questi lochi, pare chì ci sia una mansa di altre opzioni chì quasi tutti l'individui ùn anu mancu cunsiderà.Puderete vede chì tutti ponu utilizà cabine di foto cum'è una tecnica di cummercializazione di l'impresa si allargate i vostri orizzonti à e parechje pussibulità.
I più grandi lochi per stabilisce una cabina di foto sò spessu situazioni induve i clienti volenu digià scattà e foto.Quale ùn li piacerebbe piglià ritratti cù e belle creature chì vedenu in un parcu salvaticu o acquariu ?

In tuttu, sia chì pensate di dedicà à pruvà un novu travagliu di l'industria, o vulete usà i vostri fine di settimana per aghjunghje un ingressu extra di famiglia, un affari di cabine di foto hè un sforzu chì vale a pena cunsiderà.Sè site interessatu in l'affari di cabine di foto, per piacè cuntattateci è pruveremu u nostru megliu per aiutà.

 


Tempu di post: Jul-01-2022