• banner 2

Pigliate i vostri Avvenimenti à u prossimu Livellu cù u RCM129PRO iPad Roaming Photo Booth

Chengdu Tops Technology Co., Ltd. hà furnitu una cabina fotografica d'alta qualità da 2016. Avà, simu fieri di prisentà u nostru mudellu di roam - tu RCM129PRO iPad Roaming Photo Booth.Questa cabina di foto iPad in vendita hè l'ultime aghjuntu à qualsiasi avvenimentu, chì offre una varietà di funzioni chì aumentanu l'esperienza generale.In questu articulu, andemu in i dettagli di sta tecnulugia d'avanguardia è cumu pò piglià u vostru avvenimentu à u prossimu livellu.

U RCM129PRO iPad Roaming Photo Booth hè perfettu per ogni occasione, sia un avvenimentu corporativu, matrimoniu o festa di anniversariu.A bellezza di sta cabina fotografica mobile hè chì pò esse spustata per furnisce una versatilità supplementaria durante l'avvenimenti.A natura mobile di u RCM129PRO significa chì i vostri invitati ponu piglià selfie in ogni locu in l'avvenimentu, micca limitatu à un locu.Cù a pupularità crescente di cabine di foto iPad, u RCM129PRO hè sicuru d'esse populari.

Una di e funzioni principali di u RCM129PRO hè a capacità dimette in risaltu l'infurmazioni cummerciale o furnisce un serviziu persunalizatu à i clienti.U supportu di schermu LCD è u supportu di scatula di luce LED vi permettenu di visualizà video o stampe, facendu grandi strumenti promozionali per a vostra attività.Inoltre, a funzione di cattura di 180 gradi assicura chì tutti l'anguli sò coperti, assicurendu chì ogni mumentu speciale hè catturatu.

macchina fotografica (2)

RCM129PRO ancufurnisce effetti di illuminazione magica chì sorprendenu l'ospiti.L'effetti di l'illuminazione ponu esse persunalizati per currisponde à u schema di culore di u vostru avvenimentu per una sensazione più coesiva.U disignu persunalizatu di a cabina assicura chì u RCM129PRO si mischia perfettamente cù u vostru tema di l'avvenimentu.

Un'altra caratteristica maiò di RCM129PRO hè chìsustene l'espansione di l'energia mobile.Questu significa chì pudete aduprà un bancu di energia per mantene a vostra cabina di foto più longu senza avè bisognu di una fonte di energia esterna.L'RCM129PRO hè ancu faciule da stallà è aduprà, facendu ideale per l'imprese di affittu.

macchina fotografica (4)

In tuttu, u RCM129PRO iPad Roaming Photo Booth hè l'aggiunta perfetta à qualsiasi avvenimentu.Unisce a funziunalità di una cabina per iPad è una stazione selfie per iPad cù a funziunalità di una cabina di foto DSLR.Cù a so mobilità è a so funziunalità cummerciale, hè sicuru d'impressionà l'ospiti è l'imprese.Allora s'è vo circate di piglià u vostru avvenimentu à u prossimu livellu, cunzidira à cumprà u RCM129PRO iPad Roaming Photo Booth.

macchina fotografica (3)

Benvenuti à cuntattateci

Web: https://www.topsfotobooth.com/

Email:edith@gbtops.com

WhatsApp: 8615680975606


Tempu di Post: 19-May-2023