• banner 2

10 Ragioni perchè duvete investisce in una cabina fotografica portatile per esterni TOPS

Pensate à investisce in acabina di fotoper u vostru avvenimentu, festa o affari?

Scuprite TOPS - u megliu fabricatore di cabine fotografiche magiche in Cina dapoi 2016. TOPS hà stabilitu operazioni inEuropa, USA, Canada è u Mediu Oriente, furniscesuluzioni di cabine fotografiche standardizzate è persunalizateper u propiu usu è scopi di vendita.

locu photobooth 4

Un pruduttu chì si distingue trà e parechje opzioni dispunibuli hè u nostru Kiosk Photo Booth Portatile in Metallu per Esterni cù Screen Touch Screen da 15,6".10 ragioniperchè sta photo booth hè perfetta per i vostri bisogni:

1. Locu cambiabile: Cum'è un dispositivu portable, a cabina di foto all'apertu pò esse piazzata in ogni locu chì vulete, sia in casa sia fora.Avvenimenti tenuti in spazii cù spaziu limitatu o layout unichi ponu ancu furnisce à l'invitati esperienze memorabili.

2. Struttura staccabile: a cabina pò esse facilmente trasportata è assemblata, efficace è faciule d'utilizà.Ùn vi preoccupate mai di cumu trasfurmà grandi puntelli o equipaghji di novu!

3. Una varietà di modi di illuminazione: Luci LED RGB, luci stroboscopiche è altre opzioni di illuminazione, ùn importa ciò chì paràmetru, pudete piglià foto maravigliose.

4. Upgrade di cunfigurazione: A camera HD è l'impresora di sublimazione sò incluse in a cunfigurazione, ma a camera di 360 gradi o una stampante di qualità superiore, etc. pò esse aghjurnata per ottene ritratti megliu.

5. Affordable: A cabina di foto portatile vale i soldi.U mudellu di kiosk à l'aria aperta hè particularmente costu-efficace, soprattuttu per partiti è avvenimenti chì ùn anu micca bisognu di una cabina.

6. Funzionalità touchscreen: U touchscreen permette à l'ospiti di selezziunà facilmente sfondi, filtri è modi - furnisce una sperienza amichevule per tutti l'età.

locu photobooth 2

7. Partitu è ​​Eventu Pronti: A cunfigurazione di u chioscu à l'aria aperta hè perfetta per feste è avvenimenti, furnisce divertimentu è souvenirs per i participanti.A cabina pò esse stallata rapidamente per pudè cumincià à divertisce in pocu tempu.

8. Grande per i matrimonii: I matrimonii sò l'occasione perfetta per una cabina di foto.I nostri mockups di chioschi à l'aria aperta furnisceranu à l'invitati un modu interattivu è divertente per catturà mumenti memorabili di u vostru ghjornu speciale.

9. Ideale per Parchi è Recreazione: A nostra cabina di foto all'apertu hè ideale per i parchi è a ricreazione perchè hè portatile, versatile, è capaci di furnisce i visitatori cù una sperienza interattiva unica.

10.Perfetta per Musei è Hotel: Sia chì creanu galerie di foto per i turisti o offrenu à l'ospiti souvenirs divertenti da u so sughjornu, i mockups di chioschi à l'aria aperta sò perfetti per i musei è l'alberghi.

locu photobooth

À TOPS, simu impegnati à furnisce i prudutti è i servizii di cabine fotografiche di più alta qualità.Tutti i nostri prudutti venenu cù supportu tecnicu standardizatu, è furnimu ancu servizii persunalizati per i rivenditori.Cuntattateci per sapè di più nantu à cumu e nostre cabine di foto in metallo portatili esterni ponu rinfurzà a vostra attività, avvenimentu o piacè persunale.

Benvenuti à cuntattateci

Web: https://www.topsfotobooth.com/

Email:edith@gbtops.com

WhatsApp: 8615680975606


Tempu di Postu: Apr-15-2023