• banner 2

Prufittate di a cattura perfetta cù a nostra cabina fotografica 360 in vendita

Chengdu Tops Technology Co., Ltd. hè un fabricatore, fornitore è distributore di puntaCabine fotografiche panoramiche a 360 gradi, chì offre l'ultime tecnulugia di photo booth.I nostri prudutti sò cuncepiti cù funzioni di punta chì vi permettenu di catturà splendide foto 360 cum'è mai prima.Fighjemu nantu à a R & S, a produzzione è a vendita di camere 360, aderendu à u principiu di eccellenza è pruduce prudutti d'alta qualità.I nostri cabine fotografiche anu CE, FCC, RCM è altri certificati di qualità per assicurà chì ogni prucessu hè strettamente cuntrullatu.

I nostri disinni di cabine fotografiche à 360 gradi in vendita sò dispunibili induie opzioni di custruzzione, chì vi permette di sceglie quellu chì si adatta megliu à i vostri bisogni.I nostri cabine sò bassi in altezza è chjuchi in grandezza, perfetti per ogni avvenimentu o occasione.Avemu diversi mudelli adattati per diversi ambienti, cumpresi cabine fotografiche rotanti è cabine fotografiche rotanti 360, etc.

Camera fotografica rotativa automatica 360 (2)
Camera fotografica rotativa automatica 360

Una di l'opzioni per cuntrullà u Selfie 360 ​​Photo Booth Station hè attraversu u telecomando, chì hàquattru buttoni cumpresi on / off, reverse, accelerate è rallentà.U mudellu 360 pò ancu esse cunnessu à u telefuninu via Bluetooth per cuntrullà a cabina più convenientemente.Stu permette micca solu a dispunibilità di cuntrollu remota, ma permette dinù u telefuninu à esse culligatu à u dispusitivu comu un altru cuntrollu luntani.Pudete cuntrullà u vostru stand à traversu una app mobile, facendu ancu più user-friendly è accessibile.

I nostri cabine fotografiche 360 ​​gradi in vendita sò dotateeffetti di illuminazione LED colorati, rendenduli più flessibili è capaci di creà una bona atmosfera in ogni situazione.I nostri cabine sò adattati per ambienti diversi, da eventi corporativi, matrimonii, feste à lanciamenti di prudutti.

Camera fotografica rotativa automatica 360 (5)
Cabina fotografica rotativa automatica 360 (8)

Avemu ancu furnisceservizii di stampa di logu,chì vi permette di prumove a vostra marca in un modu unicu.Ponendu u logu o u nome di a vostra cumpagnia nantu à a vostra cabina di foto, pudete creà disinni persunalizati è aumentà a cuscenza di a marca.

In tuttu, a nostra cabina fotografica panoramica à 360 gradi hè apposta per risponde à i bisogni di i clienti finali di l'affari.A nostra sucetà hè specializata in cabine fotografiche d'alta qualità, è avemu una larga gamma di prudutti adattati per diversi ambienti.Sceglie Chengdu Tuopu Technology Co., Ltd. à gode di un high-di qualità, innovatori, èpersunalizabileEsperienza di cabina fotografica panoramica à 360 gradi.Cuntattateci oghje per dumandà è cumprà!

Benvenuti à cuntattateci

Web: https://www.topsfotobooth.com/

Email:edith@gbtops.com

WhatsApp: 8615680975606


Tempu di Postu: Apr-01-2023