• banner 2

CONSEGNA DI STOCK IN MAGAZINE

Basatu nantu à 7 anni di sperienza in cummerciu di prudutti magichi di cabine fotografiche, avemu trovu chì a logistica hè un prublema.Se u cliente compra u pruduttu magicu di a cabina di foto, per via di a dimensione è u pesu di u photobooth, o a tarifa di spedizione hè economica, ma u tempu di spedizione hè assai longu, o u tempu di spedizione hè cortu, ma u costu di spedizione hè altu (in particulare i recenti). a tarifa di spedizione hà toccu un novu altu).Questu hè qualcosa chì preoccupa principalmente i nostri clienti.
Per risolve u prublema logisticu di i prudutti, avemu cuminciatu à cercà a cooperazione cù i magazzini lucali in i Stati Uniti à a mità di 2018.È in 2019, avemu ancu cuminciatu à cooperà cù i magazzini lucali europei è i magazzini lucali canadiani.Dopu avè attivatu a consegna in magazzinu, i clienti ponu uttene un tempu di consegna assai bonu à costi di spedizione relativamente boni, è ancu pudemu sustene i clienti chì piglianu a cabina di foto in u magazzinu.Di solitu, quandu u magazzinu hà a merchenzie in stock, u tempu di spedizione hè di 3 à 7 ghjorni di travagliu à a vostra porta.U serviziu self-pickup richiede una riservazione un ghjornu in anticipu.
Cù a vendita normale di selfie photo booth, avemu ottimizatu ancu a selezzione di magazzini.Attualmente in usu sò magazzini in California di USA, magazzini in New Jersey di USA, è magazzini in Pulonia in Europa.

CONSEGNA DI STOCK IN MAGAZINE

Ultima Notificazione di Stock di Magazzinu:
U magazzinu di California hà 45 inches 360 photo booth in magazzinu avà è ci sò parechji specchiu photo booth pacchettu cumpletu è iPad publicità photo booth stand prestu.
U magazzinu di New Jersey hà più cabine di foto in stock, cum'è tutte e dimensioni di cabine di foto 360, cabina di foto specchiu 55 pollici è stand di foto di publicità per iPad.Ci hè ancu una cabina di foto specchiu è una cabina di foto in aria aperta nantu à a strada di stu magazzinu.
U magazzinu di Pulonia hà tutte e dimensioni di 360 photo booth è 55 inch mirror photo booth in stock.Cabina di foto à l'aria aperta è più cabine di foto di specchiu cum'è a cabina di specchiu rotonda è a cabina di specchiu di legnu, sò in strada.


Tempu di post: Jul-01-2022